تحولات لبنان و فلسطین

۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
کد خبر: 365128

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس تأکید کرد: مجلس دهم باید مجلسیی کارآمدتر بوده و دغدغه اصلی‌اش توجه به مشکلات اقتصادی مردم، ایجاد رفاه عمومی و اشتغالزایی باشد.

مهمترین رسالت‌های نمایندگان مجلس دهم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس دهم باید مجلسی کارآمدتر بوده و دغدغه اصلی‌اش توجه به مشکلات اقتصادی مردم، ایجاد رفاه عمومی و اشتغالزایی باشد.

وی افزود: اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم چاره‌ای جز پرداختن به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نداریم و در واقع راه نجات کشور از مشکلاتی که در آن قرار گرفته است، اقدام عملی در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

کاتب تصریح کرد: حمایت از تولید داخلی با توجه جدی به بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدماتی و نگاه ویژه به کارآفرینی روستایی باید مورد توجه همه مسئولان کشور قرار گیرد تا بتوانیم از شرایط سخت اقتصادی که در آن قرار داریم، عبور کنیم.

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی وحدت و همراهی مسئولان و توجه آنان به مشارکت دادن مردم در امور مختلف را شرط به نتیجه رسیدن برنامه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: در صورتی که مردم را در کارها دخیل نکنیم و برنامه‌ریزی‌ها بدون مشارکت مردم انجام شود، راه به جایی نخواهیم برد.

وی ادامه داد: در 4 سال گذشته محیط کسب و کار در کشور بسیار نامساعدتر شده و عدم توجه به این مسئله، تولید مولد را با مخاطره روبرو کرده است، از دیگر سو گزارش‌های رسمی و غیررسمی داخلی و خارجی محیط کسب وکار در کشور نشان می دهند که دراین دوره عدم ثبات در قوانین و مقررات، مفاسد اقتصادی، عدم شفافیت در سیاست‌ها و فقدان تضمین‌های کافی حقوق مالکیت، محیط ناامن اقتصادی را در کشور حاکم کرد که بایستی این مسائل در مجلس دهم به شکل جدی‌تری پیگیریی شوند.

کاتب در پایان خاطرنشان کرد: قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر که سال گذشته به تصویب مجلس رسید بستر لازم را برای حل مشکلات واحدهای تولیدیی و ایجاد رونق اقتصادی فراهم کرده است که امیدوارم همه دستگاه‌های مرتبط و شبکه بانکی کشور برای این کار به خوبیی عمل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.